گاهان نیوز، علی جهانی با بیان اینکه مسئولان سازمان تامین اجتماعی، بانک رفاه کارگران، شرکت اطلاعرسانی رایتل، شرکت خدمات ماشینی تامین و کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمریبگیر سراسر کشور، آماده سازی هفت وبسرویس مهم و کاربردی را طراحی و اجرا کرده اند، تصریح کرد: برای ارتقای خدمت رسانی مطلوب به بازنشستگان زمینه ارائه کلیه مراحل تسهیلات قرض الحسنه بصورت کاملا آنلاین فراهم شده است.
اقدامات و هماهنگیهایی با هدف ارتقای کمی و کیفی خدمات و افزایش رضایتمندی عزیزان بازنشسته و مستمری بگیر انجام پذیرفته است.
تمام مراحل پس از ثبت نام فرد متقاضی در سامانه، بررسی و تایید نهایی استحقاق و یا عدم استحقاق دریافت تسهیلات مذکور، استعلام های مربوط، ارسال پیام اعلام وضعیت به گیرندگان وام و … در زمان کوتاه و بدون مراجعه حضوری میسر شده است.
مشکلات سیستمی گذشته رفع شده و فرایند ارایه خدمات بصورت هماهنگ، برخط و آنلاین میان بخش های مختلف اعم از بانک رفاه، رایتل، بانک مرکزی و … تسهیل شده و نیازی به مراجعه حضوری متقاضیان نیست.
این حجم و گستردگی عملیات سیستمی و الکترونیکی برای اولین بار بدون نیاز به مراجعه حضوری گامی کم نظیر و ارزشمند محسوب می شود.
از کلیه مسئولان کانون های بازنشستگی تقاضا می شود با توجه به آماده بودن سامانه مذکور و اندک فرصت باقی مانده برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، اقدام نمایند.
عزیزانی که قبلا نام نویسی کردهاند میتوانند از امروز با مراجعه به سامانه مذکور در راستای ثبت نام نهایی اقدامات لازم را انجام دهند.
- منبع خبر : گاهان نیوز
Sunday, 5 October , 2025